Környezetvédelem és költségcsökkentés egyben – Az abroncs utánvágásról szakszerűen

Milyen anyagú típusokon lehet alkalmazni az abroncs utánvágást? Érdemes-e egyáltalán elvégeztetni ezt? Tényleg lecsökkentjük a cég kiadásait, miközben a természetet is védjük ezzel a szolgáltatással? Most végre mindenre választ adunk.

A gumiabroncs utánvágása nem egy egyszerű feladat, ám szerencsére annál hasznosabb mind teherjármű, mind targonca esetében. A művelet lényege, hogy az elhasználódott gumiba egy U alakú mintát vágunk, ezzel meghosszabbítva élettartalmát. Lényegében tehát egy új felületet hozunk létre, ezzel pedig javítjuk a járgányok futóteljesítményét, biztonságosságát és tapadását, miközben csökkentjük az üzemanyag-fogyasztást is a kisebb gördülési ellenállás miatt. Fontos persze tudnod, hogy kizárólag tömör vagy más néven szuperelasztikus gumiabroncsok esetében lehet elvégeztetni.

Költségcsökkentés

Mennyi ideig használtad eddig tehergépjárműd vagy targoncáid „papucsait”? Gondolkoztál már azon, hogy éves vagy akár havi szinten mennyit költöttél ezeknek a javítására/beszerzésére? Jobb, ha összeszámolod egyből a cikk elolvasása után, hiszen így még látványosabb lesz, milyen hasznos is az utánvágás. A megnövelt futásteljesítmény magyarul hosszabb használatot jelent. Logikus tehát, hogy a hosszabb használat miatt céged kiadásai automatikusan csökkenni fognak.

Környezetvédelem

Láttál már elhasználódott gumikat az út szélén eldobálva? Láttad-e már milyen, amikor valaki elkezdi égetni ezt az anyagot és sötét, fekete füst száll fel szennyezve így a levegőt? Ezek a legextrémebb dolgok, ám egy valamit mégis le lehet szűrni belőle: a környezet számára rendkívül mérgező. Az elkopott abroncsok nagy része még menthető és használható lenne, de mivel a vállalatok többsége nem tud erről, így a szeméttelepen végzik és újat vásárolnak. Miért is ne lehetne a Te céged is környezettudatosabb, ha ez még ráadásul költséghatékony is?

Kiemelt szabályok

A menetbiztonság miatt kizárólag szakemberre szabad bíznod ezt a feladatot. Egy jól felkészült szaki tudni fogja, hogy az abroncsba csak addig lehet új „U” mintát vágni, amíg a kopóréteg tart. Általában ez 8-10 mélységet jelent, és egy különleges eszközzel, az úgynevezett Rillfit-késsel kell végezni.

Nálunk a Zsolakánál a szuperelasztikus abroncsok szerelésesét, és mintavágását akár kiszállással, a helyszínen is elvégezzük Neked és cégednek – így biztosítva a még gördülékenyebb együttműködésért. Vedd fel velünk a kapcsolatot honlapunk elérhetőségén Te is.

Kapcsolat

Zsolaka Kft.

Nyitvatartási idő:Hétköznap: 7:00 – 17:00 –ig (műhely 16:00

Központi postacím:2049 Diósd, Pf. 15.